skvalp skvalp.

Skrivet: 2013-02-16 Kl. 13:23:51
det skvalpar om mig, speciellt mina händer och fötter. ojoj, redan nu? hur ska detta sluta. Men vecka30 känns helt underbart, nu är det bara 10 veckor kvar, eller 11veckor blir de väl? jag fattar inte hur man ska räkna och när bebben ska komma egentligen. Men en vecka närmare den dagen jag kommer att få träffa dig, jag längtar så mycket. VI längtar så mycket tills du är här med oss. <3 lilleman.
 
Idag har jag bara lyssnat på bok i tre timmar, diskat lite och nu sitter jag här och kollar lite halft på film. Vingar av glas går nämligen på tv.. Och Robin är på kalas han, så jag väntar tills han kommer hem också. Har ingenaning vad vi ska göra idag eller äta idag. Få ta dagen som den kommer tror jag. :D
 
Jag ljög lite igår och sa att jag skulle lägga upp en bild, men insåg att jag inte hade något batteri på kameran så de kommer förmodligen en mobilbild senare idag. .Få se om Robin pallar ta en bild! 
 
/kn
 
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0