Slappdag till dampattack.

Skrivet: 2013-02-17 Kl. 18:44:32

Jag passar på att slänga in ett snabbt mobil inlägg.

Idag till morgonen har jag bara slappat, jag klev upp runt 9 och robin klev upp runt 12 så jag käkade frukost i lugn och ro samtidigt som jag lyssnade på boken. Helt fantastisk bok de där. (50 nyanser av honom). Sen har jag kollat på när robin har packat ihop tre st flytt lådor.

Sen drog vi till hans pappa för att hämta lite svartsäckar så vi kan slänga massa skit. Jag har ju en samlare till sambo!;) men blev lite fika hos honom innan vi drog vidare till Ica för att handla middagen, tacos! Mums. Jag gjorde en egen guacci (ehehe stavning) som blev helt fantastisk.

Sen fick jag damp som vanligt och började röja med skrubben. Så två fulla svartsäckar och en kartong med bara SKIT som robin har sparat på.. Helt sjukt. Men sen ska kroppen från. Onda sammandragningar och foglossning. Så nu ligger jag i soffan och tänker på kiwi som jag ska äta senare. + att lilleman har hicka nu. Haha vilken irriterande underbar känsla ändå.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0