Torsdag

Skrivet: 2013-02-21 Kl. 20:16:30

Det blir mycket mobil inlägg nu när det är så stökigt hemma i lägenheten. Flyttkartonger tamefan överallt. Men så är det väl innan man flyttar.. Så jag orkar inte släpa fram datorn..

Men idag har jag besiktat audin och den gick inte genom (vilket vi redan visste). Olje läcka bland annat, så nu ska vi fundera på om det är värt att laga den eller prova sälja den billigt så får köparn laga den helt enkelt. För just nu innan bebis kommer så känns det inte rätt att lägga flera tusen på en bil istället för bebis.

Imorgon är robin ledig, och jag hoppas att han inte ha planerat något, jag vill vara med honom. Hitta på något och bara mysa med min älskade sambo. Men man vet aldrig om han har något annat lurt i mössan.

Fredag imorgon som sagt = ny bebis vecka. Så v31 (30+0) då.. En av apparna blippade till imorse och sa att jag var i v31 idag, och herregud vad veckan har gått fort inser jag då.. Redan tänkte jag. Ja vissa veckor går fortare än andra så är det bara. :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0