Uppdatering för dagen.

Skrivet: 2013-02-13 Kl. 16:18:21

Idag blev det lunch med sofia på birsta och massa snack. Tiden bara sprang iväg. Men så blir det när man har mycket att prata om. Eftersom tiden sprang iväg så fick hon följa med mig att hämta Tea på dagis, efter de så drog vi till birsta igen för att driva lite tid. Lunch till Tea och en helt ny outfit fick hon.

Själv så har jag svullit i ansiktet och har sjukt mycket vatten i bena/fötterna. Hoppas att det blir bättre. NU när jag har skrivit ut de här så ni som läser min blogg behöver inte påpeka de när vi ses. Inte så kul att höra av alla man träffar att man har vätska i ansiktet.

Vi rullar mot mormor runt 17.30.
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

Du är så fin! Tänkte aldrig på någon vätska i ansiktet då vi sågs :)
Antog mest i fingrarna då ringen låg runt halsen på dig <3

Tidpunk: 2013-02-14 @ 22:19:20
Bloggadress/URL: http://fotografmahuldan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0