Vecka 30 (29+0)

Skrivet: 2013-02-15 Kl. 13:45:53

Idag välkomnar jag en underbar fredag samt vecka 30 (29+0) för min egen del. Fattar ni? Vecka30!!! Tiden går nog fortare än vad jag trott. Just nu så bloggar jag via mobilen. Tänkte slänga en ett inlägg senare via datorn. Och då blir det nog en bild och lite fakta om just v30.

I två dagar har jag varit helt fast, jag läser 50 nyanser av honom! Shit alltså vilken bra bok. Jag lyssnar dock på boken för jag orkar inte palla mig ner mot stan för att köpa den. De enda som är så segt med att lyssna är att hon läser så segt. Jag kan ju inte liksom "snabb läsa" mig igenom vissa ställen. Men tillbaka till boken. Jag älskar den. Jag längtar tills jag vaknar på morgonen, ta snabbt på mig hörlurarna och börja lyssna, lyssnar ända fram till två då robin slutar och sen kanske jag lyssnar lite innan jag går och lägger mig, beror på vad som är på tv.. Men Gud så bra den ÄR! Läs den brudar.

Idag så ska vi tydligen på middag hos Robins mormor och Bengt, för Bengt fyller nämligen år. Så de blir lite middag där då. Får se hur länge jag pallar vara där, inte lätt att vara gravid inte.

Men min prins kom hem med körkort igår också, min alla hjärtans dag kunde inte bli bättre än så. Jag är så lycklig och stolt. Min älskade pojkvän kan köra mig till bb. Haha.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0