Vecka 31

Skrivet: 2013-02-22 Kl. 15:07:50

Underbara fredag och välkommen vecka31 (30+0). Tror bebisen också gillar att det är fredag, för han är på partyhumör tror jag. Dansar otroligt mycket i magen, samt lite hicka i mellan åt! Tur att de inte är fyllehicka lillen ha, folk brukar väl ha de på fredagar. Haha :)

Sovit otroligt dåligt idag, men tänk för att de skiter jag i, bara för att det är fredag. Sen insåg robin att hans nycklar är borta, hoppas dom är på jobbet hans där han är nu och letar.. Håller tummarna. Men vi har kommit fram till att det blir tacos till middag idag, så tror både han och jag längtar till middagen då de blir lite positivt under dagen :) och ikväll blir det nog bara myspys.

Men välkommen lilleman till en ny vecka. Slänger in en bild jag tog imorse när jag låg ner, min stora mage försvinner liksom då. Bättre bilder senare idag :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0