+14 igår och kallare idag.

Skrivet: 2013-01-05 Kl. 11:28:18

Med +14 i lägenheten och Inge varmvatten så är man inte stor eller. Tacka gudarna för att jag är gravid och inte har ett spädbarn just nu, för vafan skulle jag ha gjort då? Flyttat över natten?! Idag är de också superkallt, kallare än igår tror jag. För idag kan man inte gå barfota på golvet för där är de iskallt, och jag är påpälsad med kläder och sitter med täcket på men fryser ändå. Hoppas de kommer värme underdagen.

Idag blir det jobb 13-18 och de är ju lördag vilket menas dubbeltbetalt, klirr i barnvagns-kassan. Efter jobbet så blir de hela vägen hem och se vad vi hittar på. Robins mamma fyllde ju år igår men tror han skulle gå dit undertiden jag jobbar.

Iförrgår när jag var hos mamma så hade hon köpt lite bebiskläder och filt. Tänkte lägga upp en bild på de, nu är de tvättat också. Härligt!! :) tack världens finaste mamma.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0