99 efterlängtade dagar.

Skrivet: 2013-01-23 Kl. 18:50:21
Idag kan jag bara säga BAD-DAY! Vaknade upp och de kändes som ett stort ilande blåmärke under magen,höfterna och rumpan. (där fogbältet sitter) Och då visste jag redan då att denna dagen kommer bli ett helvete, och så har de varit också. Upp och hoppa iallafall, gjorde oss klara, åkte mot stan, lämnade robin på körskolan och väntade på honom där tills han blev klar och körde honom till tåget. For sedan till Sonda, där syrran (Tina) var och hälsade på, fikade lite.. Sen drog jag mot birsta för att fika med tessa, viktor och niklas. Efter de så skulle jag och Tessa shoppa lite, då började de värsta..
 
Nu på jobbet så är det inte en kotte, men nu när jag kan sitta ner så kan jag knappt de heller för de gör också så jävla ont i sittbenet och långt nere i ryggen och ena höften. Jag menar KOM IGEN!!! Jag kan väl åtminstånde få sitta eller stå, nä nu värker de i vilket som. Kill me.. Men åter igen, bara 99dagar kvar tills bebis kommer.
 
99dagar, tänk er! det är fan snart de.
 
Idag har jag köpt två byxor och en body till lilleman i 56. Kunde lixom inte hålla mig. Tessa fick känna på en spark också, haha. Stackarn var så nervös så handen skakade på henne. Men sen tror jag hon blev ganska stolt när hon fick sig en spark av lilleman, han sparkar ju så hårt nu. Man märker att han växer så att säga.
 
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Malin

Och hårdare kommer sparka och bli. En i min marsgrupp hade börjat få blåmärken på magen av sparkarna. Aouch? ;)

Tidpunk: 2013-01-24 @ 12:34:10
Bloggadress/URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0