Bada bada

Skrivet: 2013-01-27 Kl. 15:46:16

Helt förstörd och trött efter en dålig sömn inatt så drog jag mig upp iallafall och satte mig i bilen. Mot mamma för att senare dra oss mot alnöbadet för att bada med Tea och Tim. Det var super mysigt och jätte kul. Men de känns i fogarna nu. AJ!

Nu är jag iallafall hemma och är super trött, Robin är ute ned fredrik och ska kolla om dom får igång audin våran efter den ha stått ett par dagar. :) håller tummarna att den går igång.

Imorgon så ska jag på birsta med Nathalie, josefine och frida. Vi alla ska ha barn i maj bort ifrån frida som ska ha 15 dagar innan mig. Så i mitten på april ska hon få. Men ändå, super trevligt ju.

Ska snart börja på med maten.
Bilderna är efter badet, snacka om trötta barn. Haha
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0