Dagen blev bättre.

Skrivet: 2013-01-20 Kl. 20:01:12

Kan ju säga att dagen blev bättre än trodd. Trots min jobbiga morgon med tårar och rädsla så blev min dag bra trots allt. Har inte varit lila känslig och dagen gick fort på jobbet. Kände så klart av fogarna men inte alls lila mycket som igår. Så de är ju bra. Så nu är jag ledig i två dagar, två underbara dagar.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt för att köra robin till körskolan, sen ska vi väl kanske sitta kvar där och plugga lite? Vad vet jag, vi få se. Men sen börjar han jobba 14.00-00.00 så då jag har ingenaning vad jag ska hitta på, vi få väl se vad dagen erbjuder mig.

Nu ska jag kolla på tv, kanske hoppa in i en dusch, känner mig lite frusen.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0