Fyndis

Skrivet: 2013-01-29 Kl. 22:31:51

Efter jobbet så åkte jag och jossan till matfors för att fynda ett skötbord. Men innan vi kom fram vettu!! Tacka gudarna för gps på telefonen annars hade vi fan aldrig hitta. Åkte ju helt mot fel håll. Meeeeen vi kom ju fram tillslut och då slog jag till direkt, 400kr för ett skötbord som skulle gått på 995kr! Helt okej för mig, jag behöver ju inte köpa allt nytt liksom!

Efter de så drog vi till Nathalie som fyller 21år idag, grattis till dig. Sen drog vi till min mamma och pappa och satt där en sväng. :)

Imorgon kommer nog min bil att fungera igen låter de som :) den hade blivit lite sur samt en ispropp tror jag att de va. Jag bryr väl mig inte så mycket! Haha.

Imorgon är det jobb 10-16, sen har jag ingenaning vad jag ska göra.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0