Gravidhormonerna tar knäcken.

Skrivet: 2013-01-20 Kl. 11:14:39

Okej, nu är de så här att jag har börjar blivit känslig nu, känslig och svartsjuk. Och det suger, det suger stenhårt när man inser att "oj, så här skulle jag inte reagerat i vanliga fall, om jag inte vore gravid.". Och de känns inte så bra. Och att jag börjar gråta över någonting och inte kan sluta gråta, och bli arg på mig själv för att jag inte kan sluta och över att de är en töntig grej, så gråter jag ännu mer?! Ahhmen alltså förstår ni, snacka om GRAVID!

Ligger i sängen nu och har haft min första sovmorgon på hela veckan, och det var underbart. Synd att jag inte vaknade upp med min älskade, de hade ju varit de bästa. Men han är och pimplar med Jimmy och svärfar. Och jag själv ska väl kliva upp snart, KISSA så klart.. Min blåsa sprängs och bebis sparkar men jag ligger ett tag till ändå, käka lite frulleska jag ju också göra.. Mackor med stektägg hade jag tänkt att unna mig. Efter de så blir de väl lite tv innan jag drar iväg på jobb. 14-18 idag, hoppas jag få sitta still idag i 10minuter iallafall. För igår var de ju som sagt ett helvete.

Ha en bra dag medans jag ska gråta, bli arg, gråta lite till, bli svartsjuk och gråta osv..

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0