Halsbrännan och jag.

Skrivet: 2013-01-30 Kl. 22:21:57

Idag har jag jobbat, 10-16 men var kvar till klockan 17 då de blev saker som kom emellan. Efter jobbet så drog jag hem till mamma och pappa för att jag och pappa skulle till fyndlagret och kolla om jag kunde fynda en byrå till lilleman som jag sedan kunde måla om. Hittade en men ska avvakta lite. För på måndag ska jag och jossan till kretsloppsparken där de också säljer begagnade saker.

Imorgon så jobbar jag 14-20, så imorgon blir det sovmorgon för min del. Hade även tänkt att ringa till vårdcentralen och be att då träffa en läkare angående mina fogar. När inte tens och bälte funkar, och ha ett jobb som inte fungerar så behöver jag hjälp. Speciellt nu när jag känner mig misshandlad på morgonen och tidigt på dagen. Så hoppas att få komma in redan imorgon då:)

Nu ska jag och halsbrännan + sambon sova.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0