Ingen värme, lite klagomål, lite kärlek åt Manne!<3

Skrivet: 2013-01-06 Kl. 10:29:01
Godmorgon! 
Idag är det jobb, 9,45-14,00. Och jag trodde de inte var sant när klocka ringde klockan 8.00, jag låg verkligen att hoppas på att de var Robins klocka som ringde, om han skulle fiska eller något.. Men NEJ! det var min klocka. Jag var helt knäckt, jag ville verkligen somna om, sova i fleraaaa timmar till. Men upp och hoppa tänkte jag och hoppade ut ur täcket och kom på/kände av att de är fortfarande inge värme i lägenheten, MEN SNÄLLA JAG VILL INTE KLIVA UPP NU! hahaha, skit morgon.
 
Men nu är jag uppe och är på jobbet, har så fruktansvärt ont i svanskotan? precis som att jag har slagit mig ordentligt fast det har jag ju inte, vad jag vet. Men det gör AS ont när jag sitter och i vissa rörelser, men det kanske tillhör foglossningen? Jag vet faktiskt inte de. Inte bara de, jag har ont i magen idag också.. Vettetusan vad de är som spökar där, men jag har inte så ont så att jag är orolig och vill åka in eller så, jag tror nog att de försvinner snart.
 
Idag är de min arbetsdag 5/5, och efter denna dag så kommer jag att vara ledig måndag och tisdag, jobba onsdag torsdag, fredag sen är jag ledig lördag, söndag och måndag! Gissa om de är behövligt för mig. YES! då hade jag tänkt att städa vår äckliga lägenhet (har jag ont, så händer inget i lägenheten, mer än att den blir stökigare och stökigare), och vila.. VILA VILA VILA!
 
Igår kväll så var jag hos lille Manfred en sväng, ÅH han är så fin, och så liten! Fast han är ju inte liten, det är ju bara jag som är van med klumpar! haha. Han luktar så gott, och är så mjuk och har så mycket hår. Jag blir ju så tossig och längtar ännu mer tills min lilleman kommer ut. Jag provdrog deras vagn också litegrann, haha vi har nämligen också beställt en sådan! :) Längtar tills vi får den också!

Ha en bra dag!
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0