shopping

Skrivet: 2013-01-08 Kl. 11:26:00

Sååååå! Klockan är 11.02 och jag och robin har kollat på en lägenhet i stöde och hunnit sagt upp vår lägenhet! Så i april blir de flytt till en 3:a. Snacka om att det känns skönt, en sten ifrån mitt hjärta har släppt! Nu är det bara att tänka framåt och vi kommer att få plats.

En lycklig kajsa funderar över dagen, vad ska jag göra? Jag har ingenaning. Jag orkar verkligen inte städa bort julen, de måste robin hjälpa mig med.

Men här kommer bilder ifrån dagens shopping.
*amningskudde
*spjälskydd
*byxor med fötter
*tröja och byxa ifrån barbapappa
*kudde och spy handdukar
*spy halsdukar
*lakan och påslakan

/kn

Lite dräggel-halsdukar.


Spjälskydd

Amningskudde

Byxor med fötter


Barba tröja och byxor


Kuddar och spy handdukar

Lakan och påslakan

 

 


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0