Krossad ruta men en trevligkväll

Skrivet: 2013-01-12 Kl. 11:15:21

Godmorgon
Idag tog jag mig en sovmorgon och hoppas att jag var värd de. Men det klart jag är. Idag har jag ingenaning vad jag ska göra idag, vi då helt enkelt se vart dagen leder mig. Robin fiskar nu på dagen och sedan börjar han att jobba igen.. Kväll, men tror dom skulle sluta tidigare än 12 ikväll. Hoppas, jag har ju liksom saknat han nu.

Men igår hade Nathalie, ida, elin och jag en jätte trevligt stund på olearys, käkade lite snacks och snackade skit. Helt underbart mysigt. Sen när jag skulle åka hem (hade lämnat min bil kvar på birsta) så skulle jag skrapa rutorna och inser att det är någon som har krossat min ruta!!!!!!! Min framruta på min bil!!!!!! Skapligt jävla less och förbannad då. De var 3-4 sprickor i rutan och självklart att sprickan där jag sitter är as stor och de ramlar små glassplitter in i bilen till och med! KILL ME! Jag har inte lust att betala 1800kr nu när jag snart ska hämta ut barnvagnen och flytta! Så jävla arg är jag. Snorungar som inte ha något liv.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0