Lite milstolpar checkade.

Skrivet: 2013-01-22 Kl. 08:48:34

Milstolpar
* att vara i v12 - check
* att varai i v13 - check
* ultraljudet (v18-19) - check
* att vara i v20 - check
* att vara i v25 - check
* Tina fyllt år - check
* att ha 100dagar kvar till BF - check

Det är milstolpar jag har haft till nu, och de känns ju skönt att ha lite att checka av i listan man har, sen ju mer man checkar av ju mer inser man att de faktiskt ska komma en bebis snart. De jag har kvar i min lista är.

* hämta vagnen (V8-9)
* att vara i v30
* att alla hjärtansdag
* min födelsedag
* Robins födelsedag
* flytta till nya lägenheten
* fixa babyrumnet

Och när de lilla ha varit då är de Inge länge kvar tills bebis kommer. Eftersom vi flyttat i början på april och jag blir ju inte klar ned babyrummet på en dag precis. Och wops så är det 2/5 och bebis vill förmodligen komma ut då. Haha :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0