Tiden går nog fort ändå (?)

Skrivet: 2013-01-03 Kl. 21:56:08

Oj vad jag längst tills imorgon (torsdag), för då kliver jag in i v24. Det låter ju helt sjukt!! 24!!!! Tiden går fortare än vad man tror ändå. När man väl räknar veckor så känns de ju som en evighet tills jag ska få se min älskade prins för första gången, men samtidigt har veckorna gått fort som tusan sen jag plussade. Så tiden kommer nog rinna förbi ändå.

Idag på jobbet så var de lugnt och jag fick vila i mellan åt så fogarna skulle orka med dagen, köpte även en ny bh och tillhörande trosor. Oerhört sköna och en bra färg att ha under ljusa kläder. Imorgon blir det också jobb och efter de så ska jag hem till mamma och pappa och hämta elton (hunden) för han ska sova över hos mig och robin en natt för mamma jobbar kväll. Kan bli mysigt de.

Vi hörs imorgon, och de kommer magbild då också. :)

Lille Manfred och robin!
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0