ZZzzzZZ

Skrivet: 2013-01-09 Kl. 15:34:20
jääääääääääsp, gud så trött jag är. Mina ögon svider och tack gode gud att det är lugnt på jobbet, vad annars skulle jag ha gjort. Funderar på att trycka i mig middagen nu redan, är nämligen lite hungrig ;) Fjärilpasta och korv stroganoff. MUMS! Har även köpt med mig två st chocklad också, sportlunch! Dom är ju sååå goda!
 
Har även förberätt allt för att skicka in och ansöka om gravidpenning, nu är det bara moderskaps intyget jag väntar på samt ett intyg ifrån min chef, men sedan är det bara att skicka in och vänta en månad och se vad jag får för beslut! Hoppas att jag få gå vidigare. Jag håller ju redan på att bryta ihop för alla smärtor och krämpor, samt min mage som är lite i vägen när jag ska bära tunga lyft!
 
Äsch, jag tar och äter min middag nu.
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0