Min fina lilla älskade bebis

Skrivet: 2013-07-17 Kl. 23:52:57

Min fina son.
Att få se dig växa och utvecklas är helt fantastiskt. Tänk så mycket du redan klarar av som du inte ens i närheten av för 3 månader sedan. Och tänk bad tiden har sprungit iväg, nästa vecka är du redan 3månader och igår blev du 12 veckor.

Att få älska dig, och sakna dig under tiden du sover är helt ofattbar. Att man ens kan känna så som jag gör? Att älska dig så tårarna börja rinna så fort jag tänker tanken. Och att få sakna dig samma sekund du somnar. Jag skulle aldrig aldrig byta ut mitt liv, jag älskar mitt liv, älskar livet som mamma. Och inte vilken mamma som helst, utan din mamma.

Du är värld mer än alla skatter och pengar i världen. <3 mamma gör allt för dig!!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0