Älskade lillaw

Skrivet: 2013-06-07 Kl. 00:35:20

Oj oj oj vad jag har skrattat åt min son nu till kvällen. Vilka miner han gör alltså. Sen hjälper ju jag till och klämmer ihop kinderna och så. Men han är bara allt för söt, min älskade. <3

Är ivrig för morgondagen då han ska vägas, för det känns verkligen att han har gått upp i vikt! Börjar bli lite klumpig nu när han inte kan sitta på min höft eller hålla om mig liksom. Och nu när jag ändå så skriver om min lillaw så måste jag få skryta lite. Han är sååå stark i sin nacke nu. Håller upp den helt själv när man håller i honom (men måste ju ändå så vara beredd ned händerna bakom skallen) men min älskade, du växer för fort!<3

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0