34 dagar kvar.

Skrivet: 2013-03-29 Kl. 09:38:24

OMG! Jag är i v36 (35+0) idag! Det är ju helt sjukt, och inte bara med de. Min bebis är färdigutvecklad nu också. Han ska ju bara lägga på sig massa fet och sen är han liksom klar. Min bebis. Åh jag längtar tills han är ute så jag slipper att ha ont och vara otymplig. Jag vill helt enkelt kunna ta på mig mina strumpor och gå i trappor.

Nu ska jag packa ner de sista inför fjällen resan tillsammans med min syster och hennes små skrotisar. Lite mat och så som ska ner. Tänkte diska här i lägenheten så robin kanske orka ta hand om sin egen disk medans jag är borta. :) kommer bilder på magen och lite info om just v36 senare.

NU BLIR DE FRUKOST! <3
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0