Både idag och igår.

Skrivet: 2013-03-06 Kl. 11:45:10

Idag ska jag till läkaren 14.15 har jag tid. Ska börja göra mig klar nu så jag slipper stressa. Min kropp och jag klarar inte av stress nu för tiden. Men jag ska även vara med Alexandra idag också, så hon ska följa med till läkarn och sen ska vi dra ner på stan för en fika :) ska bli super mysigt. Man får passa på att ta två flugor i en smäll när man är i Sundsvall.

Igår så var jag med mamma på stan, fikade och kollade runt i olika butiker. Sen åkte vi hem till Tea för att hämta upp henne, vidare till birsta för att äta middag där. Blev donken, sen kollade vi på yohijo (?) men de ångrade jag ju ganska snabbt! Helvete vad folk de var där alltså. Men Tea fick en bra plats på andra våningen och två större tjejer stog bakom för henne så att hon inte skulle bli klämd. Lillhjärtat.

Men som sagt, göra mig klar för läkaren och fika står på schemat idag.

Bjuppar på en gammal bild på mig och teapruppen! Så söta.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0