Birsta och barnmorska

Skrivet: 2013-03-04 Kl. 12:55:45

Idag klev jag och robin upp klockan 7.00 för att göra oss klara inför första träffen med föräldragruppen. Och de gick ju bra. Pratade inte så mycket om just förlossning denna gång utan mer en presentation om oss och vad vi ville veta om framtiden. Efter de så hade vi tid hos barnmorskan och jag tyckte att hon sa att sf-måttet va 31cm och hjärtslagen var på 145slag/minuten så nu är jag på normalkurvan igen i sf-måtten.

Efter de så drog vi till Ikea och köpte lite saker till nya lägenheten. Duschdrapperi, lampor och lite sånt. Så snart kan vi duscha hemma också istället för att åka till den gamla lägenheten. :) sen åkte vi till rösta, där vi köpte mattor och lite små tjaffs. Så så mycket har jag redan hunnit med.

Nu är vi påväg hem och jag ska sussa lite tror jag. Helvete va trött jag ÄR! Men tror jag även skulle träffa josefine sen också och titta hur dom har fått de :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0