En toppen fredag :)

Skrivet: 2013-03-02 Kl. 09:00:16

Igår började vi ju flytta in i nya lägenheten och inatt sov vi faktiskt där också. Vi hann med så otroligt mycket igår samt att vi fick en superhjälp också av marie, mattias och Jimmy. Fast de var ju grabbarna som bar och kämpade ;) Bodil kom lite innan och hjälpte mig med porslinet i köket, helt underbart och ett stort tack till hjälpen :) elin och lillemanne kom förbi lite senare på kvällen, så lite snack med henne innan sömn.

Nu ligger jag nyvaken i sängen och vill kliva upp och fara till gamla lägenheten och hämta lite små grejer. Men måste ju vänta på prinsen som sover som en stock. Jag kan ju inte bära själv. Jag bar ut 4st sommardäck igår innan jag skulle fara och hämta vagnen. Ur bilen rullade dom till vår andra bil, på blåis, gravid och foglossning. Efter de så var jag helt förstörd hela dagen. Så hoppas på en bättre dag idag, men de känns som så. Så inge tunga lyft för mig idag. :)

Känner mig inte stressad, för jag ska ha kalas idag i nya lägenheten. Eftersom jag fyller ju hela 21år imorgon och mamma skulle jobba dygn så de fick bli idag. Men de ska nog gå bra. Bara gardiner som behövdes upp nu.. Sen att det är lite tomt på väggarna, de får dom ta :) men mamma och pappa kommer tidigare och ska hjälpa till att fixa och dona innan släkten min kommer :)

Igår: hämtade ut vagnen <3
Fick nyckeln till nya lägenheten<3
Flyttade in <3
Sov över <3
Samt att jag klev in i v32 (31+0) <3
Snacka om lyckofredag.

Fick pizza igår av sambon och insåg att jag har de perfekta bordet för en gravid. Drickan på magen och fri händer till pizzan. Haha
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0