Sammanfattning

Skrivet: 2013-03-02 Kl. 19:45:23

Snacka om vilken dag. Släkten har varit här och firat mig och Tina Tea och Tim stannade kvar och åt middag här. Myspys. Men helskotta vad trött jag är nu. I kropp och själ.

Jag och älskling ligger och slappa i soffan och jag inväntar melodifestivalen medans robin spelar spel på ipaden. Han hatar ju melodifestivalen, jag själv tycker att det är otroligt mysigt fast de är mycket skit låtar. Men kul, speciellt nu när jag är gravid och varje gång de blir en ny vecka för mig så är de ju ett nytt avsnitt av mello. Jag kan liksom räkna ner tillsammans med de :)

Men fogarna? Jag tänker inte ens ta upp den smärtan alltså. Jag har aldrig varit så dålig och haft så ont som jag har haft idag och igår.. Helvete vilken smärta. Hoppas på en bättre dag imorgon :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0