Storpojk

Skrivet: 2013-05-15 Kl. 20:06:06

Idag har BVC varit här, och gossen väger nu 4220gram <3 nog ha mamma grädde i tissarn. Efter de så drog jag och Walle ner till josefine och fikade där. Den lilla bullmamman hade bakat så fina bullar men jag nöjde mig med kaffe då fikabröd inte är min grej.

Blev hemgjord pizza till middag, mums. Och nu blir de till att chilla då jag har sovit dåligt inatt. Har haft så svårt att somna då jag har vaknat av lillen. Hoppas på mer sömn inatt, eller lättare insomnande..

Imorgon blir det stadsfrämmande av Josefin och hennes mamma! Mysigt. Alltid lika kul när mina kompisar ifrån stan tittar in till mig. Det är inte varje dag.

Fisketuren igår blev av, ingen fisk och lillen sov i vagnen hela kvällen. Så mysigt att få vara med hela familjen sådär. <3

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0