På bra humör trots lite sjuka.

Skrivet: 2013-11-08 Kl. 23:31:44
Fredagfredag! Dagen vi alla längtat efter.
Konstigt nog så längtar jag också alltid efter fredag, fast jag har fredag hela veckan. Underligt men sant.

Idag åkte jag och lillaw och hämtade upp kusinen Vickan i stan och åkte mot birsta. Fördrev tiden lite och jag köpte leggings och en nässpray till Walter så både han och jag är lite krassliga. Tror han är mer dålig än mig. 

Åkte hem till mig, drack kaffe och busade. In i bilen igen och vidare till morsan min. Och här är vi kvar. Imorgon kommer robin och hämta Walter och han ska sova där också. Jag själv ska spendera min barnlediga dag tillsammans med kusinvickan.

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0