Full fart som vanligt.

Skrivet: 2013-10-15 Kl. 22:54:24
Idag ha jag och lillaw varit i bredsand hos frida och hennes Elias, Nathalie och josefine va också där med deras Hugo och Edit. Vi fikade surrade och busade såklart. 

Efter de så drog jag till mamma och va där med nikkan, mamma va barnvakt åt henne. Så vi åt mat och gick en prommis för att kolla på hästarna som är där. WIIIINDIIIII skriker nikkan till hästarna. Hon har tydligen en hästtidning som heter windi. Gullgumman.

Sen åkte jag och lillaw hem och fick främmande av elin och Ida. Vi kollade på Hollywood fruar och surrade massor. Nu ligger jag i sängen och väntar på att lillen ska vakna upp och vilja ha lite käk. Men han sover så gott han, kanske hans mamma ska göra likadant. 

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0