Helgen

Skrivet: 2013-09-15 Kl. 09:17:30
Men äntligen har jag kommit in på bloggen via mobilen, och wow vilken uppdatering dom ha gjort. Toppen.

Inatt va de den första kvällen/natten som ha varit bra på länge. Walter somnade för natten nästan utan grin och skrik, han grät bara när vi tog på han kläderna men sen när jag la honom i vagnen så gick de bra. Sov fram till 8 med 2 måltider under natten.

Igår hann jag med mycket, hälsade på mamma och pappa som har kommit hem ifrån Turkiet, åkt hem och fick besök av Alex, alltid lika trevligt att träffa henne. Efter de åkte jag till elin och Joel. Blev middag och film mys, Josefin va också där. Super mysigt. Sen blev de en tidigkväll, fantastiskt skönt :) 

Jag kan inte tänka mig att Walter är 5 månader snart :O

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0