Hoppas på en bättre dag imorgon.

Skrivet: 2013-09-08 Kl. 21:33:58

Idag är de en jobbigdag, åtminstone en jobbigkväll. De enda jag tänker på är robin idag. Jag önskar att allt vore bra och att vi kunde leva våra liv tillsammans. De är ju han jag vill åldras med, han är mannen i mitt liv, mannen med stort M. Varenda cell i min kropp skriker efter honom. Jag vill ligga honom nära, höra hans andetag och hjärtat slå. Att få pussa honom godnatt och få vakna upp vid hans sida. Att få se honom varje dag, att se Walters lycka när han är i närheten av hans pappa. De är lycka för mig.
Jag älskar min familj, även om mitt hjärta nu gick i tusenbitar och mina framtidsplaner gick i krasch..

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0