Ta de med en nypa salt.

Skrivet: 2013-09-21 Kl. 22:46:30
Nä nu stormar känslorna mig igen.
Jag hatar att älska någon som inte älskar mig. Och hur kan världen vara så oretvis? Att jag skulle kunna offra mitt liv för en person men inte han för mig!
Att jag kan ge han allt jag har men inte han för mig?
De känns ju inte rätt, inte okej. Helt fel.

Men Robin, jag vet att du skulle offra mycket för mig, ta en kula för mig. Med ditt hjärta, det är de som saknas. Allt de andra har vi. Men varandra.. Har vi inte. Du har mig, alltid haft och kommer alltid att ha. Men jag har inte ditt hjärta.

Tur i ituren kommer jag ju ha dig i mitt liv, resten av mitt. Men jag vet inte om de kanske kommer bli så kul i alla lägen. Jag kommer ju dö i omgångar då du skaffar en ny tjej som blir sambo, fästmö, plast mamma till mitt, vårt barn, din fru, ditt liv och sist men inte minst, den nya mamman till dina barn. Uscha, hemska tankar.. Jag kommer dö inombords sakta och lite i taget.

Tur att jag har vår fina son som lyser upp mina mörka stunder. Fina fina Walter. Du gör din mamma hel.

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0