Jobb jobb och jobb

Skrivet: 2014-04-04 Kl. 21:58:20
Alltså jag har inte tid att blogga. 
Jag jobbar varje dag, innan eller efter jobbet så spenderar jag varje minut tillsammans med min älskade son. Som jag saknar varje gång jag lämnat honom. Det är skit jobbigt att vara ifrån honom så mycket. Jag måste ju ha pengar för att överleva. Mina mammadagar är ju liksom slut.

På Pressbyrån har jag ju mina timmar, men sen behöver även Change mig nu. Och jag stället upp för dom. Så denna månad som är, kommer jag att vara ledig 3 dagar, allt som allt. Men som folk säger, cash is king. Jag få ta och spara lite pengar så jag och min son kan göra någon rolig semester så småningom, kanske till hösten. Vore ju supermysigt att fara utomlands. Jag Teodor och grabbarna :)

Imorgon blir det jobb på Change, även söndagen. Och idag har jag varit på Pressbyrån. 

/kn







Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0