Prinsen är sjuk

Skrivet: 2014-04-30 Kl. 05:50:39
Igår fick jag vabba för första gången, lillälsklingen är sjuk. Högfeber, hemsk hosta, snoren rinner och vill inte äta. Ni som känner oss vet ju att min son vill ju liksom inte göra något annan än att just äta. Så det här är helt nytt för mig. 

I söndags sov han hela dagen, samma med måndagen, tisdagen va bättre på dagen men blev genast sämre på kvällen. Nu imorse när jag lämnade honom så  kändes han varm och han har varit gnällig hela natten. Jag valde att åka och jobba idag så få Teodor vara hemma med Walter istället, Teodor är också dålig nämligen och ska till vårdcentralen idag för att kolla upp sitt öga som gör ont och är svullet. Han fick ingen tid igår så ska dit idag istället.

Jag jobbar från 5-12.30. Blir mys för fylla muggar för oss ikväll. Jag och hjärtisteodor ska äta godmat, snacksa på någon godfrukttallrik ikväll och kolla på en film han ville se, så klart när mammas sjukling ligger och sover. 

Jag älskar mitt liv just nu, ibland måste jag stanna till, ta åt mig av det jag har och bara, njuta till lite, stanna liv och andas i mig de goda.

/kn














Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0