Vart är måndagen?

Skrivet: 2014-04-19 Kl. 12:30:33
Vilken mysig dag jag hade igår.
Jobbade på Change 10-15, blev bjuden på lunch av elin som kom förbi med en påse ifrån charm. Sedan hem till rikke för att hämta Walter, och då hade Walter målat sitt första påskägg, så himla fint.
Sen åkte jag, elin och Walle och handla lite mat.

Tacosallad till middag, vanligkvarg med jordgubbar till efterrätt och lite vin. Anna kom också hit och drack vin med oss. Så här satt vi, drack vin, lyssna på musik och snackade massa skit. Så himla mysigt, sånt som jag verkligen behöver göra oftare.

Elin åka hem för ett tag sedan, Walle sover på ballen och jag har nyss käkat lunch, rester från igår. Mums så gott. Senare idag ska jag och Walle nog ut till isabelle en sväng, men vi ska även åka lite bil med Båsk också tror jag. Vi få se.

De här är min enda lediga helg denna månad, men jag längtar redan tills måndag, då vardagen kommer tillbaka, då jag få jobba på underbara pressis, och då grabbarna kommer tillbaka ifrån Malmö. Jag saknar dom så, det är så tomt utan dom här hemma. <3

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0