Bildbombar

Skrivet: 2014-08-04 Kl. 01:11:04
Ja de finns så mycket att berätta men jag har inte lust att skriva allt via telefonen. Men jag har ju varit på bröllop för isabelle och Matthias, ett underbart bröllop och fick äran att vara tärna. Så vackert och det blev helt perfekt. Så vackert. 

Dagen efter deras bröllop så for vi till Rättvik, stress och panik innan vi kom iväg. Men även där var det underbart. En hel underbar vecka tillsammans med han jag älskar mest på denna jord. Vi utan barn tillsammans med våra vänner gjorde en ynka vecka till oförglömlig. Jag och Teodor tog vårt förhållande till en ny nivå, våra band tog och stärktes, och vi lärde känna varandra på nya plan. Jag älskar denna man, mannen i mitt liv med stort m. Och hem kom vi, och vi är mer kär nu än innan.

Känns som att jag har blivit tonårig igen, jag kan inte släppa han ur mina tankar, visa upp han för hela världen och skrika ut hans namn mest hela dagarna. Jag går på rosamoln. Ja, jag är kär. Jag har hittat han, han som jag ska dela allt med. ❤️

/kn






































Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0