Elaka sms, 14 dagar kvar

Skrivet: 2014-12-30 Kl. 01:01:17
Idag har man varit och hämtat lillkillen min, for vidare till moderjord och käkade lunch och drack kaffe. Underbart. Sen när Walle somnade lunch så drog jag vidare till mitt jobb och drog av ett kvällspass. DRA ÅT HELVETE VA FOLK DE VA DÄR! trodde absolut inte att jag skulle hinna göra alla mina måsten innan stängning, men de hann man visst! ;) 

Sen har jag även fått riktigt elaka sms av en viss människa som påstår att jag inte ska lägga mig i en viss människas liv men hen som skrev de "fina smsen" till mig får visst lägga sig i mitt liv? Och hur kan man vara så elak att skriva till en människa man knappt känner att "du betyder ingenting för han iallafall." Hur kan hen komma och säga något sånt? Hur kan hen föra någon annans talan, och framför allt säga så till en man inte ens känner.. Ja, men jaja. Jag svarade alla sms i god ton och fick elaka svar tillbaka. Jag ska försöka att inte bry mig och ta åt mig av dessa elaka sms. Även om de svider att läsa.

Men nu ni, andra bullar. Imorgon då jag vaknar är det 14 dagar kvar, två jävla veckor kvar!! Ding ding ding!! Tacofredag för hela slanten - JAJJEMEN!! 

/kn




Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

Kanske känns lite obehagligt när en viss person lägger sig i sådant som inte berör den, och drar förutfattade meningar om allt.. Å sen loggar in på någon annans fb! Kanske "hen" tkr de gått för långt :)

Tidpunk: 2014-12-30 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0