Extra dagar med prinsen<3

Skrivet: 2014-12-21 Kl. 21:20:22
Idag har jag varit och fikat ned mina systrar och deras partners på Birsta, lämnade Walle hos mamma pga av hostan och lite ögoninflammation kvar. Ville inte ta med honom så han smittar ner alla barnen där! Ida, Olov och deras lilla William kom också och fikade.

Efter de drog jag till morsan och myste på där tills Teodor och Gordon hade badat klart på himla. Hämtade upp dom och drog hem. Teodors familj kom till oss med tacos och efterrätt. Så de ha varit här ikväll också. Klätt granen har vi också gjort tillsammans. Så mysigt att de kommer förbi såhär.

Imorgon blir det jobb 13.30-21 och Walter få vara hos morfar sin tills Teodor slutat jobba. Jag kommer att ha Walle två dagar den här veckan pga av en tidig jul med min familj. Sen på onsdagmorgon så kommer Robin och hämtar prinsen min och åker iväg på julafirande på deras håll. Och det känns för jävligt för mig att fira jul utan min son :( hjärtat går av i tusen bitar liksom. Men men :( livet som separerad kan jag tänka mig. Man vänjer väl sig snart? :(

22 fucking jävla dagar kvaaaaar.
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0