Lillajulafton

Skrivet: 2014-12-23 Kl. 16:39:06
Sista chansen nu.
Skjut mig. 
Teodor handlar alla sina julklappar idag. Som alla andra tydligen? Tyckte jag va sen som handlade sista klappen för några dagar sedan. Men tydligen inte.

Och nu står vi på stan och jag fick tydligen inte följa med. Så jag och Walle sitter i bilen och väntar..och väntar...och väntar lite till. Undra varför jag inte fick följa med! ;) undra vad jag ska få! ;) jag hoooooppas att de är mig han handlar till. För han har ju sagt hela tiden att jag inte ha få någon julklapp, för han ska i te skämma bort mig så jag kan tro att jag alltid ska få julklappar eller presenter.. Gubbjävel. Klart han ska skämma bort mig känner jag.

Men sen ska vi hämta Gordon och åka till morsan och farsan på lite bingo och middag, samt lillajulafton eftersom Walle och Gordon ska fira hos sina andra föräldrar.

Goooodjul!
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0