Onsdag onsdag

Skrivet: 2014-12-17 Kl. 06:13:44
Godmorgon godmorgon.
Allt är nu uppbakat på jobbet, toan är städad och nu är de bara rapportera tidningarna kvar. Sen är mina "måsten" för dagen slut. Bara se till att hålla butiken fräsch och påfylld. 10.30 får jag gå hem för dagen. Walle antar jag inte är bättre. Igår va han hängig, blek och snorig, hostan sitter kvar så klart. Jag önskar bara att han vore frisk så vi kunde leka lite tillsammans, medans han är hemma hos mig. <3 

Annars är väl läget underkontroll, har äntligen blivit helt frisk ifrån allt jävla skit jag har haft. Väntar in lönen så jag kan köpa mig ett gymkort också, så kag kan börja träna igen. 

Nu ni, är det nämligen vare 26 dagar kvar!;) jag är så glad!!!

Kanske man ska passa på att göra klar min jävla arm någon gång? :')

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0