Tacomys

Skrivet: 2014-12-02 Kl. 19:58:11
Ja idag är det en ny dag. En bättre dag. Walter har varit så mammig, man ser på hela han att han har saknat mig då han inte är här hemma.

Men idag har jag jobbat på skolan, vi har ätit tacos hos Anna och Tobbe. Affe och Walle leker så himla bra nu alltså, pussas och kramas hela tiden också! Åh <3 gullisarna.

Och imorgon blir det dubbeljobb för mig, eller de blir det onsdag, torsdag och fredag. Börjar på skolan och avslutar kvällen på byrån. Sen är jag ledig i helgen, så efterlängtat och skönt.

Vi ska börja helgen med att bada på himlabadet tillsammans med grabbarna. Sen ska vi nog hitta på något annat tok tillsammans. <3 jag älskar verkligen grabbarna i mitt liv. Och jag älskar verkligen då vi kan umgås tillsammans så här, alla tillsammans. <3

Berättade jag att jag fick förlängt två veckor till på skolan? Så denna vecka och veckan efter? Hur toppen är inte de? Jag är superglad ja.

41 dagar kvar.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0