Varknölar

Skrivet: 2014-12-20 Kl. 01:09:40
Kollade konstigt nog på mina halsmandlar nyss, variga bollar, huuuur många som helst. Även en lång jävla boll bakomför halsmandeln. Säg förfan inte att de är halsfluss jag fått.

Få se hur det blir tills på måndag. Isf får jag ju ringa till vc om de fortfarande är kvar. Blir så jävla less på alla jävla sjukdomar nu. Tur i oturen jag har en ledig helg. Annars vet jag någon som hade blivit arg.

Idag så drog Teodor iväg till Tobbes stuga över natten och Lillie kom på besök hela kvällen. Kollade på film och käkade bullar. Ja de va den kvällen de. Tog mig en dusch nu eftersom jag luktade röv och va frysen. Kung de! Nu blir de sova för hela slanten.

Och imorgon då jag vaknar är det
23dagar kvar!

Och ett stort grattis till Sofia och Magnus till deras fina bebis som valde att komma ut idag <3
/kn




Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Vi i lyckobubblan

Men tack gulliga du :')💕💕

Tidpunk: 2014-12-20 @ 06:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0