jag är mamma till min son.

Skrivet: 2014-02-26 Kl. 14:16:00
 
 
Kan ni tänka er vad folk kan yttra sig om hur Walter ska få växa upp, hur ska JAG ska göra, vad HAN ska få äta, och HUR kan ska leka, bli klädd osv.. Jag känner min son BRA mycket bättre än er och jag skiter fullständigt i era åsikter faktiskt. Självklart kan ni ge mig ideer osv, men inte säga SÅ ska de vara eller så ska det INTE vara. för då blir jag bara riktigt jävla förbannad. Nu vad det något som skrev att smöret lätta inte va något bra. och att han inte skulle äta de. nä sant, lätta är inte bra. Men nu är det så att han äter inte lätta dagligen och får verkligen INTE äta ur smörbyttan som han gjorde på bilden varje dag.. herregud.
 
Sen ville jag bara gratta Josefin och Andreas ännu en gång till eran son som kom ut till världen igår kväll. Jag är så stolt över er, och önskar er all lycka i framtiden. Ni är en liten familj, en sån som alla drömmer om. en sån familj som jag drömmer om. jag älskar er, och all lycka till..
 
nu är jag hos mamma och pappa, har betalat räkningar och sånt skit som måste göras, inte alls så kul.. men som sagt, de måste göras. Så nu är man pank ;) haha! Blir nog birsta en sväng sedan för att köpa någon liten present till lilleprinsen som kom till världen igår. Sen blir det hem och göra middag med Teodor. Tänk hur fort man kan sakna en person, liksom bara efter några timmar? ja... Ikväll blir det mys på hög nivå! <3
/kn
 
bodil och jag innan min bal. HAHA
lagomt snygg sådär innan krogen med elin, massa år sedan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0