Tvättstugan

Skrivet: 2014-02-05 Kl. 11:52:58
Igår kom isabelle och hennes fästman Matthias och hämtade upp mig, i Matthias bäste-bil för att åka upp till stöde. Till min gamla lägenhet, för att hämta lite grejer. Nu har jag de mesta hemma hos mig. Lite smått kvar i stöde, men de få jag ta någon annan gång. Kändes lite sådär att åka upp dit, men nu va de gjort. 

Idag har jag tvättstuga för första gången här, och jag blev glatt överraskad. Jävlar vilken tvättstuga. 5 tvättar på 1 timme och 20min typ. Nu håller allt på att torka i både tumlare, torktum och torkskåp. Herregud så skönt säger jag bara. Tog kläder, soffans kläder och sicklades. SKÖNT! Slipper jag tänka på de i några dagar. Jag kommer garanterat ha en ny lördags hobby. Haha! Fantastiska tvättstuga! Jag blir sååååglad av detta. Tänk att JAG skulle uppskatta en tvättstuga? Ja, jag blir chockad över mig själv.

/kn



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Maja

Hej

Har du flyttat? :)

Tidpunk: 2014-02-05 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0