Badprinsen

Skrivet: 2014-07-05 Kl. 19:54:15
Idag har jag och Walle varit och bada på dyket tillsammans med min mamma, min syster och hennes barn. Man får passa på då tiden finns och då solen är framme. De har varit fantastiskt mysigt. Och jag har tydligen en badprins till son, de visste jag inte. Men de har jag. Mammas älskade!!

Vi åkte till moster helen senare i bergafjärden och käkade glass och fikade lite. Gosade med hennes lilla valp Ozzy.

När vi väl kom hem så somnade jag och Walle i sängen, vaknade upp och gjorde nudlar till kvällsfika och myste lite i sängen innan han fick gå och lägga sig igen.

Jag ska snart plocka ur disk och tvättmaskin :)

/kn
Morgonmys
Gladkillen till frukost









Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0