Flytten

Skrivet: 2014-06-30 Kl. 07:42:29
Jag har inte skrivit på ett tag, eller jag har inre haft tid till att skriva.

Nu under tiden jag har varit borta ifrån bloggen så har jag/vi, flyttat, städat, plockat, lastat och allt som tillhör. Jobbat på morgonen, åkt och lasta, åka till huset hela dagen lång, sedan försöka plocka upp allt till sena natten, sedan har det börjat om igen. Evighetsgöra som aldrig har sitt slut.

Nu idag ska jag jobba till 10.30, åka till lägenheten och besikta den, och jag håller ju alla mina tummar att jag slipper att städa om den. Men de tror jag nog. Hon är petig hon som besiktar. 
Efter de så ska jag kolla på tapeter till sovrummen i huset, sedan ska jag försöka fördriva tiden tills Lillie slutar jobbet. För då ska vi till birsta och laga min bil och försöka shoppa där emellan. Sedan blir det hem till sängen. Ledig dag imorgon. Toppen!!

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0