Går tiden snabbare då?

Skrivet: 2014-06-09 Kl. 22:15:47
Ahmännnn!
Jag kan knappt tro de, min fina är hemma. Och inte bara han, Gordon är här också. Hela gänget är samlade och nu kan jag äntligen slappna av igen. Fullt hus med tre grabbar och jag - då är jag hel igen. 

Idag kom Maja på besök, hon och sia (hunden). De hjälpte mig med tvätten och hämtning av Walter på dagis. Kaffe och tilltugg, bus och stoj. Walter va dörädd för sia i första stund men de övergick ganska fort till kompisar. Haha, Walter delade på sina leksaker snabbt han. Bushjärtat mitt. <3

Sedan kom Tina och barnen, samtidigt som Teodor och Gordon. Men jag passade på att skjusa hem mamma då medans de va här, vaktade Walle. Inte kunde dom gå hem i detta ös regn, åska och blixt som varit. Sen blev de fullt ös tills klockan 19, och då blev de godnatt för lillaw.

Gordon sover, Teodor i duschen och här sitter jag och längtar ihjäl mig tills vi flyttar till huset. Snart så, funderar på att börja packa snart till och med. Haha. Går tiden fortare då kanske? ;) 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0