Tröttmössa

Skrivet: 2014-06-08 Kl. 08:16:22
Godmorgon.
Igår så skulle jag ju gå hem efter jobbet, men mamma ringde och frågade om jag ville ha skjuts hem, de regnade ju ich jag hade glömt träningskläderna hos mamma. Ja men okej då, kom och hämta mig då ;) 

Hem och byta kläder, jag åker väl ner på cruisingen en liiiiten sväng då. Jo men tjena! Tror vi åkte där ifrån sist av alla. Lillie följde med hem och skulle sova, men ne. Runt tre så kom hon på att hon skulle hem iallafall. Och jag kunde verkligen inte sova, så 2 timmar sömn har jag fått idag. Lite halvslö då jag skulle upp imorse.
2 timmar sömn = 9,5 timmes jobb. Pjuh, kaffe och redbull få vara mitt liv idag.

Frukosten är intagen, ett ägg och två hårdbrömackor, kaffe och vatten. Kycklingsallad till lunch och avokado till mellis. Taggad på att bli nyttig nu, vi få se om jag hinner och orka gå ut och gå efter jobbet. Walle kommer ju till mig idag. Men jag vet ju inte riktigt när han kommer. 
Mammas älsklingspojk. 

Och de är inte vara han som Komner heller, utan Teodor också. Eller han åker iallafall ifrån Norge, sedan om han kommer hem inatt eller imorgon de få man liksom se! Så skönt att bli hel igen. Gordon kommer också till oss, på måndag! Hela gänget samlat igen. 

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0