Underbara kära helg.

Skrivet: 2014-06-02 Kl. 06:24:07
Godmorgon.
Morgonkaffe och nu är jag inne på andra morgonsnus, lika god är den. Idag är knilsan på bäste PB, bakar bullar, säljer kaffe typ. Godmorgon tröttkunder, köp kaffe vettja, se ju jag de att du behöver. Ha en bra dag hej!

Idag slutar jag 10.30, kort morgon på PB, tråkigt men sant. Hem ska jag, ringa och säga upp elen till lägenheten, en adressändring kanske, ska även ringa till försäkringskassan. Så allt de här ska jag hinna till klockan 12, för så ska jag hämta lillaw på dagis. Ska faktiskt gå till dagis om de fortfarande är fint väder. Och vill solen fortfarande lysa på tänkte jag kanske dra till mamma efter de, sola lite. Få lite färg på belkbena som aldrig vill bli brun heller..

Helgen har varit fantastisk. Jag och lillaw har följt med Teodor upp till Sättna och kollat på dragracing, trodde ju Walle skulle skita på sig av alla bilar där, men ne. Han pekade på bilen, skrattade åt bilarna, och började dansa, göra bil ljud med munnen. Huga! Mammas killen! <3 så de kommer garanterat att bli fler gånger, när Walle tog allt så bra. Anna, Jonny och Arvid va också där. Så jag fick sällskap i några timmar.

Och sedan har jag blivit kär på nytt, helt galen är jag i Teodor. Pirrig i magen, han finns i mitt huvud dagligen och jag längtar verkligen tills han kommer en ifrån jobbet så jag få vara honom nära.
Min min min min fina Teodor. <3 DU ÄR
BÄST! 

/kn











Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0