Första dagen på ny jobbet.

Skrivet: 2014-03-17 Kl. 12:30:19
Goddag.
Första dagen gjord på mitt nya jobb. Pressbyrån vid tågstationen. Jävlar va roligt de va. Så nu blir det lite veckor framöver med dubbla jobb, men vad gör det när de nya jobbet ger mig så mycket goda energier?!

Walter och jag sitter nu på vardagsrums golvet och leker lite, jag är dock as trött efter att ha blivit upp 4.30! Haha, började jobba klockan 5 idag nämligen.

Sedan i eftermiddag så ska jag, Walter och Gordon hitta på något skoj medans Teodor skjuter upp för småvilt. :)

Jag är så nöjd med hur mitt liv blev, hur fantastiskt de faktiskt är och vilka underbara vänner och familj jag har. Som alltid ställer upp. 
/kn 






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0